Podkategorie
Motor | Yanmar diesel |
---|---|
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem | 1600 ccm |
Výkon motoru | 23,1 / 31,4 kW/k. |
Jmenovité otáčky | 2600 ot./min. |
Palivová nádrž | 51 (bez kabiny) / 45 (s kabinou) l |
Převodovka | hydrostatická, pedály Twin Touch |
Pohon | pohon všech 4 kol |
Rychlost | max. 33 km/h |
Brzdy | mokré diskové |
Vývodový hřídel | standardně zadní a středový, volitelně čelní |
Pracovní tlak | 172 bar |
Pracovní hydraulika | 52,5 l/min. |
Rozvor | 1727 mm |
Rozměry (dxšxv) | 3320 x 1323-1728 x 2332-2370(ROPS)/2257-2278(kabina) mm |
Hmotnost | 1400 / 1700 (s kabinou) kg |
Kompaktní traktor John Deere 4720 je standardně dodáván s kabinou ComfortGard a nabízí dostatek výkonu pro zvládnutí náročných úkolů: pohon všech kol, motor John Deere PowerTech s mezichladičem a výkonem 48,2 kW, systém sledování výkonu, hydrostatická převodovka.
Motor | John Deere diesel s turbodmychadlem a mezichladičem |
---|---|
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem | 2440 ccm |
Výkon motoru | 48,2 / 64,6 kW/k. |
Jmenovité otáčky | 2400 ot./min. |
Palivová nádrž | 52 l |
Převodovka | manuální 12x12 PowerReverser nebo hydrostatická eHydro, pedály Twin Touch |
Pohon | pohon všech 4 kol |
Rychlost | max. 30 km/h |
Brzdy | mokré diskové |
Vývodový hřídel | standardně zadní, volitelně středový |
Pracovní tlak | 172 bar |
Pracovní hydraulika | 64,6 l/min. |
Rozvor | 1816 mm |
Rozměry (dxšxv) | 3454 x 1667-2334 x 2323-2445(kabina) mm |
Hmotnost | 1680 / 1980 (s kabinou) kg |
Výsledek evoluce kompaktních traktorů - traktory řady 5R. Překypuje výkonem a přitom jauniverzální a komfortní, traktory řady 5R jsou třída sama pro sebe. Je to traktor pro vše co potřebujete udělat a pro vše co jste vždy udělat chtěli.
Motor
Motor PowerTech PWX byl pečlivě navžen pro potřeby zemědělství. Jedná se o řadový přeplňovaný 4-válec se vstřikováním CommonRail. Motor využívá recirkulace chlazených spalin a filtr pevnch částic, přičemž plní STAGE IIIB bez použití SCR (odpadá starost od AdBlue). Traktor využívá technologii TPM (Transport Power Mangement = řízení výkonu při transportu), takže při dopravě je dostupných dalších 1é koní u všech modelů. Přitom maximální rychlost je dosažena při 1750 ot/min.
Modely 5R (jmenovitý výkon 97/68EC) | ||
---|---|---|
5090R | 66.6 kW (90 hp) | 100 hp s TPM |
5100R | 74 kW (100 hp) | 110 hp s TPM |
5115R | 85 kW (115 hp) | 125 hp s TPM |
5125R | 91.9 kW (125 hp) | 135 hp s TPM |
Převodovka
Na výběr jsou 3 varianty převodovek. Převodovka CommandQuad se 4 stupni řazenými pod zatížením a 4 skupinami a tu buď s automatickou funkcí nebo bez. Nebo můžete zvolit převodovku Command8 s 8 stupni řazenými pod zatížením a 4 skupinami. U obou převodovek je tedy možné automatické řazení bez nutnosti využití spojky.
5090R | CommandQuad Manual | CommandQuad | Command8 |
Celkový pořet rychlostí vpřed/vzad | 16/16 | 16/16 | 32/16 |
početrychlostí řazených pod zatížením | 4 | 4 | 8 |
Maximální rychlost | 40 km/h | 40 km/h | 40 km/h |
Počet skupin | 4 | 4 | 4 |
Automatické funkce | NE | ANO | ANO |
Zadní vývoodvý hřídel 1000/540/540E, řaditelný z kabiny.
Hydraulika
Na výběr je ze dvou variant hydrauliky:
Traktor lze vybavit celkem až 6 vnějšímy elektricky ovládanými okruhy hydrauliky (3 vzadu a 3 uprostřed). Volitelně lze vybavit stroj ventilem Power beyond
Zadní 3-bodový závěs kategorie II má zvedací sílu 4 691 kg (na hákách) na přání 5 394 kg (na hákách).
Nápravy
Přední náprava je volitelně odpružená s elektrohydraulicky ovládanou uzávěrkou. Neodpružená náprava má uzávěrku s částečně samosvorným diferenciálem. Zádní náprava je přírubová
Dostupné pneumatiky nebo jejich kombinace
480/70R34 - 380/70R24 | ||
420/85R34 - 340/85R24 | ||
540/65R38 - 480/65R24 | celková výška 2730mm | |
480/70R28 - 380/70R20 | celková výška 2610mm | |
600/65R34 - 480/65R24 | nejšírší | |
270/95R44 - 230/95R32 |
Ostatní
Kabina může být volitelně odpružená (mechanicky) se standartní nebo panoramatickou střechou. Úroveň hluku je 74 dB. Klimatizace, sedadlo
RE68048 Vzduchový filtr vnější RE68048 Vzduchový filtr vnější
John Deere Luftfiltereinsat John Deere Luftfiltereinsat
RE519626 Olejový filtr motoru RE519626 Olejový filtr motoru
RE508202 Filtr paliva RE508202 Filtr paliva
1505P550914 Palivový filtr Donaldson, P550914 1505P550914 Palivový filtr Donaldson, P550914
LVA13038 Olejový filtr hydraulický LVA13038 Olejový filtr hydraulický
56712108 Oelfilter náhrada za LVA13038 56712108 Oelfilter náhrada za LVA13038
AP33330 Vzduchový filtr motoru AP33330 Vzduchový filtr motoru
RE504145 Sekundární vzduchový filtr RE504145 Sekundární vzduchový filtr
P829332 Vzduchový filtr vnitřní náhrada za RE504145 P829332 Vzduchový filtr vnitřní náhrada za RE504145
CUK390004 Kabinový filtr náhrada za AL175727 CUK390004 Kabinový filtr náhrada za AL175727
RE195491 Vzduchový filtr klimatizace Doporučená výměna po každých 1500MTH nebo 2roky RE195491 Vzduchový filtr klimatizace Doporučená výměna po každých...
RE198488 Kabinový filtr Doporučená výměna po 1500 MTH nebo 2roky RE198488 Kabinový filtr Doporučená výměna po 1500 MTH nebo 2roky
AL118036 Hydraulický filtr Doporučená výměna po 750MTH AL118036 Hydraulický filtr Doporučená výměna po 750MTH
P164378 Filtr hydrauliky náhrada za AL118036 Doporučená výměna po 750MTH P164378 Filtr hydrauliky náhrada za AL118036 Doporučená výměna po...
P953553 Vzduchový filtr náhrada za AL174811 Doporučená výměna každé 2roky P953553 Vzduchový filtr náhrada za AL174811 Doporučená výměna každé...
AL174812 Vzduchový filtr vnitřní AL174812 Vzduchový filtr vnitřní
RE526557 Palivový filtr sekundární Doporučená výměna každých 250 MTH RE526557 Palivový filtr sekundární Doporučená výměna každých 250 MTH
RE546336 Palivový filtr Doporučená výměna kařdých 250MTH RE546336 Palivový filtr Doporučená výměna kařdých 250MTH
AL177185 Pylový vzduchový filtr do kabiny AL177185 Pylový vzduchový filtr do kabiny
AL203060 Filtrační vložka AL203060 Filtrační vložka
L101786 Kabinový filtr L101786 Kabinový filtr
AL78223 Vzduchový filtr pro čtyřválcový motor AL78223 Vzduchový filtr pro čtyřválcový motor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.