Podkategorie
Motor | Yanmar diesel |
---|---|
Počet válců | 3 |
Zdvihový objem | 1600 ccm |
Výkon motoru | 23,1 / 31,4 kW/k. |
Jmenovité otáčky | 2600 ot./min. |
Palivová nádrž | 51 (bez kabiny) / 45 (s kabinou) l |
Převodovka | hydrostatická, pedály Twin Touch |
Pohon | pohon všech 4 kol |
Rychlost | max. 33 km/h |
Brzdy | mokré diskové |
Vývodový hřídel | standardně zadní a středový, volitelně čelní |
Pracovní tlak | 172 bar |
Pracovní hydraulika | 52,5 l/min. |
Rozvor | 1727 mm |
Rozměry (dxšxv) | 3320 x 1323-1728 x 2332-2370(ROPS)/2257-2278(kabina) mm |
Hmotnost | 1400 / 1700 (s kabinou) kg |
Kompaktní traktor John Deere 4720 je standardně dodáván s kabinou ComfortGard a nabízí dostatek výkonu pro zvládnutí náročných úkolů: pohon všech kol, motor John Deere PowerTech s mezichladičem a výkonem 48,2 kW, systém sledování výkonu, hydrostatická převodovka.
Motor | John Deere diesel s turbodmychadlem a mezichladičem |
---|---|
Počet válců | 4 |
Zdvihový objem | 2440 ccm |
Výkon motoru | 48,2 / 64,6 kW/k. |
Jmenovité otáčky | 2400 ot./min. |
Palivová nádrž | 52 l |
Převodovka | manuální 12x12 PowerReverser nebo hydrostatická eHydro, pedály Twin Touch |
Pohon | pohon všech 4 kol |
Rychlost | max. 30 km/h |
Brzdy | mokré diskové |
Vývodový hřídel | standardně zadní, volitelně středový |
Pracovní tlak | 172 bar |
Pracovní hydraulika | 64,6 l/min. |
Rozvor | 1816 mm |
Rozměry (dxšxv) | 3454 x 1667-2334 x 2323-2445(kabina) mm |
Hmotnost | 1680 / 1980 (s kabinou) kg |
Výsledek evoluce kompaktních traktorů - traktory řady 5R. Překypuje výkonem a přitom jauniverzální a komfortní, traktory řady 5R jsou třída sama pro sebe. Je to traktor pro vše co potřebujete udělat a pro vše co jste vždy udělat chtěli.
Motor
Motor PowerTech PWX byl pečlivě navžen pro potřeby zemědělství. Jedná se o řadový přeplňovaný 4-válec se vstřikováním CommonRail. Motor využívá recirkulace chlazených spalin a filtr pevnch částic, přičemž plní STAGE IIIB bez použití SCR (odpadá starost od AdBlue). Traktor využívá technologii TPM (Transport Power Mangement = řízení výkonu při transportu), takže při dopravě je dostupných dalších 1é koní u všech modelů. Přitom maximální rychlost je dosažena při 1750 ot/min.
Modely 5R (jmenovitý výkon 97/68EC) | ||
---|---|---|
5090R | 66.6 kW (90 hp) | 100 hp s TPM |
5100R | 74 kW (100 hp) | 110 hp s TPM |
5115R | 85 kW (115 hp) | 125 hp s TPM |
5125R | 91.9 kW (125 hp) | 135 hp s TPM |
Převodovka
Na výběr jsou 3 varianty převodovek. Převodovka CommandQuad se 4 stupni řazenými pod zatížením a 4 skupinami a tu buď s automatickou funkcí nebo bez. Nebo můžete zvolit převodovku Command8 s 8 stupni řazenými pod zatížením a 4 skupinami. U obou převodovek je tedy možné automatické řazení bez nutnosti využití spojky.
5090R | CommandQuad Manual | CommandQuad | Command8 |
Celkový pořet rychlostí vpřed/vzad | 16/16 | 16/16 | 32/16 |
početrychlostí řazených pod zatížením | 4 | 4 | 8 |
Maximální rychlost | 40 km/h | 40 km/h | 40 km/h |
Počet skupin | 4 | 4 | 4 |
Automatické funkce | NE | ANO | ANO |
Zadní vývoodvý hřídel 1000/540/540E, řaditelný z kabiny.
Hydraulika
Na výběr je ze dvou variant hydrauliky:
Traktor lze vybavit celkem až 6 vnějšímy elektricky ovládanými okruhy hydrauliky (3 vzadu a 3 uprostřed). Volitelně lze vybavit stroj ventilem Power beyond
Zadní 3-bodový závěs kategorie II má zvedací sílu 4 691 kg (na hákách) na přání 5 394 kg (na hákách).
Nápravy
Přední náprava je volitelně odpružená s elektrohydraulicky ovládanou uzávěrkou. Neodpružená náprava má uzávěrku s částečně samosvorným diferenciálem. Zádní náprava je přírubová
Dostupné pneumatiky nebo jejich kombinace
480/70R34 - 380/70R24 | ||
420/85R34 - 340/85R24 | ||
540/65R38 - 480/65R24 | celková výška 2730mm | |
480/70R28 - 380/70R20 | celková výška 2610mm | |
600/65R34 - 480/65R24 | nejšírší | |
270/95R44 - 230/95R32 |
Ostatní
Kabina může být volitelně odpružená (mechanicky) se standartní nebo panoramatickou střechou. Úroveň hluku je 74 dB. Klimatizace, sedadlo
RE205726 Hydraulický filtr AUTOPOWR RE205726 Hydraulický filtr AUTOPOWR
P569401 Hydraulický filtr náhrada za RE205726 P569401 Hydraulický filtr náhrada za RE205726
RE161181 Olejové filtry RE161181 Olejové filtry
RE273801 Hydraulický filtr RE273801 Hydraulický filtr
P176207 Hydraulický filtr náhrada za RE273801 P176207 Hydraulický filtr náhrada za RE273801
RE541922 Palivový filtr RE541922 Palivový filtr
LVU14258 Hydraulický filtr LVU14258 Hydraulický filtr
RE181915 Vzduchový filtr vnitřní RE181915 Vzduchový filtr vnitřní
RE48882 Vzduchový filtr kabiny RE48882 Vzduchový filtr kabiny
RE151778 Vzduchový filtr kabiny HAVY DUTY RE151778 Vzduchový filtr kabiny HAVY DUTY
RE199681 Carbonový filtr RE199681 Carbonový filtr
P533654 Vzduchový filtr vnější náhrada za RE65880 P533654 Vzduchový filtr vnější náhrada za RE65880
P527680 Vzduchový filtr vnitřní náhrada za RE34963 P527680 Vzduchový filtr vnitřní náhrada za RE34963
MIU10178 Sklo dveří Pravé MIU10178 Sklo dveří Pravé
MIU10177 Sklo dveří Levé MIU10177 Sklo dveří Levé
LVU26037 Zadní okno ORG. Na obrázku pozice 6. LVU26037 Zadní okno ORG. Na obrázku pozice 6.
65012105 Zadní okno náhrada za LVU26037 Na obrázku pozice 6. 65012105 Zadní okno náhrada za LVU26037 Na obrázku pozice 6.
MIU10173 Přední okno Na obrázku pozice 1. MIU10173 Přední okno Na obrázku pozice 1.
LVU26035 Přední sklo dolní Levé Na obrázku pozice L2. Referenční číslo: LVU26035, MIU10174 LVU26035 Přední sklo dolní Levé Na obrázku pozice L2. Referenční...
LVU26036 Přední sklo dolní Pravé Na obrázku pozice R2. LVU26036 Přední sklo dolní Pravé Na obrázku pozice R2.
Na obrázku pozice 1. Typy: 5070M, 5080M, 5090M, 5100M, 5080R, 5080RN, 5090R, 5090RN, 5100R, 5100RN Na obrázku pozice 1. Typy: 5070M, 5080M, 5090M, 5100M, 5080R,...
R264822 Čelní sklo nastavitelné typy: 5070M, 5080M, 5090M, 5100M, 5080R, 5080RN, 5090R, 5090RN, 5100R, 5100RN R264822 Čelní sklo nastavitelné typy: 5070M, 5080M, 5090M, 5100M,...
R199280 Přední sklo dolní, pravé a levé náhrada typy: 5070M, 5080M, 5090M, 5100M, 5080R, 5080RN, 5090R, 5090RN, 5100R, 5100RN R199280 Přední sklo dolní, pravé a levé náhrada typy: 5070M, 5080M,...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.